FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Dostępne metody dostawy

    Dostarczamy towary za pośrednictwem niezawodnych i sprawdzonych podwykonawców. Oferujemy transport drogowy, morski oraz lotniczy. Na wybranych trasach organizujemy również szybki transport łączony: droga + morze. Obsługujemy przesyłki cało pojazdowe (FTL).c

  • Z jakiej lokalizacji można odebrać towary i jak zweryfikować prawidłowość załadunku?

    Towary przechowujemy w naszych magazynach w Warszawie oraz Częstochowie. Prawidłowość załadunku można zweryfikować poprzez:

    • otrzymanie dokumentacji fotograficznej lub nagrania wideo z załadunku,
    • delegowanie osoby upoważnionej przez Klienta na miejsce załadunku w celu inspekcji.
      Usługę tę oferuje firma SGS.
  • Czy transport jest wliczony w cenę?

    Ceny podane w ofercie nie uwzględniają kosztów transportu i są w formule EXW Warszawa oraz EXW Częstochowa. Koszty transportu kalkulujemy indywidualnie, według potrzeb klienta, opierając się na najkorzystniejszych ofertach rynkowych.

  • Czy można tworzyć etykiety dla zakupionych produktów?

    Oferujemy kompleksową usługę etykietowania, przepakowywania i nadruku na zamówienie za dodatkową opłatą. Etykiety mogą być drukowane w dowolnym kolorze, rozmiarze i wersji językowej.

  • Czy złożenie zamówienia zobowiązuje do zakupu towaru?

    W przypadku klientów zagranicznych warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia. Jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, nie możemy zagwarantować rezerwacji towarów dostępnych w magazynie. Dla transakcji krajowych warunki ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

  • Jak szybko otrzymam ofertę?

    Nasi specjaliści ds. sprzedaży skontaktują się z Państwem w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania.

  • Do kogo mogę kierować zapytania o aktualną ofertę?

    Zapytania dotyczące aktualnej oferty oraz zamówienia sprzedaży można kierować bezpośrednio do specjalistów ds. sprzedaży odpowiednich działów lub przesyłać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej.

  • Jakie metody płatności są akceptowane i w jakich walutach można dokonywać płatności?

    Akceptujemy płatności przelewem bankowym na konto firmy CC-Trade w ING POLSKA. Płatności można dokonywać w walutach: EUR, USD, GBP i PLN.

W ZWIĄZKU Z PRÓBAMI WYŁUDZENIA PROSIMY O DOKŁADNĄ WERYFIKACJĘ TRANSAKCJI ORAZ DANYCH W NIEJ ZAWARTYCH NP. POPPRZEZ KONTAKT E-MAIL LUB TELEFON